GOGREENMATRIX | SETIAKU HANYA UNTUKMU…

Angin bayu membawa diriku
Sepintas lalu ku terkenangkanmu
Memori silam meresap malam
Kenangan bersama tersimpan selamanya

Walaupun jauh pandangan mata
Kuyakin kau kan tetap setia
Begitulah ku jua
Keikhlasan di jiwa
Dan cintaku hanyalah
Untukmu

Lagu Kumpulan Feminin sedang berkumandang di radio. Aku turut menyanyi sekuat hati menyumbangkan suara yang tak kurang sumbangnya itu. Sambil tersenyum simpul. Aku bersenandung lagi. Kedua-dua belah jariku mengetuk-ngetuk stereng sambil menunggu lampu isyarat bertukar hijau.

Hari ini aku sangat berpuas hati. Pagi tadi aku mendapat panggilan dari Mr Dave (bukan nama sebenar). Mr Dave adalah pelanggan yang pernah menyewa beberapa kali dulu. Tapi dah agak sekian lama beliau tak sewa sehinggalah hari ini. Terkejut beruk juga bila Mr Dave call nak sewa kereta. Ingatkan dah merajuk.

Bila buat penghantaran tengahari tadi, Mr Dave berkata, “Saya hanya nak sewa dengan you saja tau. Tak mahu sewa dengan orang lain. Kereta you bersih. Mak saya suka”. Aku tersenyum. Lain macam je bunyi ayat Mr Dave ini. Macam ada terkena isu tak berpuas hati je dengan syarikat lain.

Di GoGreenMatrix, kami menjamin kereta yang disediakan berada di dalam keadaan yang tip top, bersih dan selamat. Keselesaan anda dan keluarga adalah keutamaan Green Matrix.

Tempah kereta anda awal di www.gogreenmatrix.com

PS: Aku adalah bukan aku. Aku adalah salah seorang Team Licensee Green Matrix

Salam Hormat
Nurshirley Kamilia Abdullah
Co-Founder Green Matrix

#GoGreenMatrix
#OneStopSolution
#OnlineBookingPlatform
#YourTravelSolution
#LocalCompanyWithWorldClassServices

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *